11 Ocak 2013 Cuma

Benim Adım Khan – My Name is Khan (2010) hd seyret







My-Name-is-Khan-1310477601.jpg My Name is Khan filmi 2010 tarihinde çekilmiş ve tarihinde gösterime girmiştir. My Name is Khan filminin yönetmenliğini Karan Johar üstlenmiş olup bir Karan Johar,Khairnar Pravin,Sumit Chawla,Prashant Shah,Gauri Khan başyapıtıdır. My Name is Khan filminin baş rollerinde ise Shahrukh Khan,Kajol ,Kenton Duty,Zarina Wahab,Sonya Jehan oynamaktadır. Film IMDB üzerinden 10 üzerinden 7.5 puan almıştır.Filmin genel özetine bakacak olursak, 165 dakikalık bir film keyfi sizi bekliyor. Filmi izledikten sonra yorumlarınız ile sitemizi şenlendirmeyi unutmayınız ;) FilmHDizle Ekibi.. Benim Adım Khan - My Name is Khan (2010) Benim Adım Khan – My Name is Khan (2010) hd seyret

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder